topssstop copytopsstopstoptop copys

Typ 2260

1 - piasta 6 - pokrywa 11 - śruba 16 - zaślepka
2 - bieżnia 7 - tarcza 12 - kołek 17 - dekiel
3 - wałeczek 8 - łożysko 13 - blokada 18 - śruba
4 - sprężynka 9 - korek 14 - śruba 19 - uszczelka
5 - popychacz 10 - uszczelka 15 - olejowskaz

W odpowiednio ukształtowanych gniazdach piasty (1) znajdują się wałeczki (3). Sprężynki (4), za pośrednictwem popychaczy (5), dociskają wałeczki jednocześnie do piasty i bieżni. Podczas obrotu piasty we wskazanym strzałką kierunku wałeczki ślizgają się po bieżni - ruch jałowy. Zmiana kierunku obrotów piasty powoduje natychmiastowe zaklinowanie się wałeczków między piastą a bieżnią – ruch obrotowy jest zablokowany.

Cechy:

  • Bieżnia (2) wraz z pokrywą (6), tarczą (7) i uszczelkami (10 i 19) tworzą szczelną obudowę hamulca.
  • Dekiel (17) i śruba (18) zabezpieczają piastę przed zsunięciem się z czopa wału.”
  • Łożyska (8) centrują piastę (1) w obudowie.
  • Ruch obrotowy obudowy hamulca jest blokowany za pomocą kołka (12).
  • Moment nominalny od 65 do 32 500 Nm
  • Smarowanie olejem (stosowanie smaru stałego tylko w porozumieniu z producentem).

aby dokonać wyboru wielkości sprzęgła przejdź do „Danych katalogowych

christian louboutin replica watches replica